Valet.

Åh gud. Det bara bubblar inom mig om åsikter kring valet! Kan inte beskriva i ord hur rätt jag tycker rött är men hur förbannad jag kan bli på det egoistiska blåa valet. Åh fy fan vad jag bara vill att valet ska vara över, verkligen. Jag vill inte i smyg tycka lite illa om vänner och familjemedlemmar för att jag tycker att de har helt jävla galet fel. Jag vill att valet ska vara över och glömma vilka som är blåa och vilka som är röda och leva i en låtsasvärld där det inte spelar någon roll vart man hör bara man tycker om varann.

Men snart är det över. (Hoppas det hinner gå över innan jag gör mig ovänn med någon. Just nu kör jag med taktiken att stänga av och inte lyssna när andra pratar politik eller bara le och se glad ut och säga att "Stopp, jag pratar inte politik med blåa, för då kan det hända att vi blir ovänner för livet, o det vill nog ingen av oss.")

Se så fint vi har gjort i mamma och Mats sovrum!

Har varit och kollat fotboll idag och det blev ännu en förlust för Fagerås-pojkarna. Fast jag hejar så klart på dem ändå! Man kan inte va bäst jämt. Nu har Matsen kommit hem från skogarna och ikväll blir det äääääälg!

Latero you blue or red peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback