100928

Jobb förmiddag, lunch med Mackan, utbildning eftermiddagen. Sedan rusa iväg till sats på spinning och core där jag även träffa på Jen. Alltid en trevlig överraskning när vi springer på varann! Man hinner byta ett par ord före, mellan och efter passen. Nu tvättar jag, ser på idol, bloggar och lagar matlåda samtidigt. Ser ut som en jäkla sunk när jag springer upp och ner till tvättstugan i linne och svarta tights. Hoppas jag inte stöter på heta grannen tänker jag varje gång jag kutar till eller från tvättstugen haha

Jaha ja. Annars inget nytt (eller jo, mer elände inom familjen, men det är inte intressant för er). Stressad som vanligt och kass hy och mardrömmar till följd av det. Blä blä blä vilken gnällkärring jag är! Usch för den attityden. Ändrar om det just precis nu!


Storebror.

Isaac dansade MJ för oss! Med full inlevelse.

Chicken thai curry gjord av Kicchi, så jävla gott!

Och seriöst, kolla in efterrätten! Det är en chokladkaka under passionsfrukten om ngn missat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback