Stress

Goder afton.
Fy fan vilken stressad dag. Fick nästan springa ner till gymmet med stressen i hasorna för att gå på ett lugnt core-pass för att jag inte vill överanstränga mig så här när jag just precis börjat friskna till. Snacka om motsägelsefullt. Ni vill inte se min "To do-lista" inför imorgon. Inte jag heller.
Hembesök 7.30 imorgon ute i ningenstans vilket innebär att jag behöver åka från jobbet vid sjutiden. Ingen sovmorgon med andra ord.

Fick hem en låda med tandkräm från Buzzador igår. Har delat ut till kollegor idag och sen ska mina nära och kära få testa när jag kommer hem till helgen. Hoppas den är bra.

Mitt i all stress glömde jag plånboken på jobbet när jag skyndade iväg till gymmet och utan körkort ingen röstning. Får försöka styra upp det imorgon istället. Jag ser en mycket lång onsdag framför mig, så nu ska jag krypa ner och sova.

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.tankarkringoss.blogg.se

2010-09-07 @ 22:07:07
Postat av: Nadja

haha fan vad kul !!! buzzador verkar vara ganska trevligt

2010-09-13 @ 10:42:08
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback