Reseavundsjuka

Fin dag här i Uppis, solen skiner och det är precis sådär lagom varmt ute. Perfekt promenadväder.
Mackan kom förbi mig vid helv ett och vi tog en promenad ner till stan. Käkade lunch på nyrenoverade Unico. Satan vad frächt det har blivit och mycket större vilket innebar mindre stimmig miljö. Tillstånd har de skaffat dessutom! Satt ute och åt, förmodligen sista lunchen på uteservering för i år. Sen blev det en te/kaffe i gallerian. Mackan ska ut och resa i Asien så jag gav tips och drömde mig bort och han köpte en reseguide om Thailand i sann turistanda. Åhh, satan vad avis jag är.

Today:

Mina nya höstskor, älskar dem, de är så JAG!




Skinnjackan var på, om än öppen. Det må vara soligt men inte särskilt varmt.

Jag vill jättejättegärna ha en senapsgul tjock stickad halsduk! Om någon vet vart det finns så let me know!

Ska vila upp mig lite innan middagen på Tilltugg!

Latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback