Ooops I did it Again.

Good evening.
Imorgon ska jag till jobbet hoppas hoppas jag!
Inte mkt nytt på fronten. Okej, en sak. Jag har köpt ett par nya höstskor. Igen. Inte okej jag vet. Men fan jag har varit sjuk och behövde muntra upp mig själv. Har för fan knappt varit utanför dörren på EN VECKA utom för mat-medicin-inköp. En promenad på kvällskvisten slutade på Gränby C och ett par skor senare strosade jag hemåt igen. Allt i sakta mak så klart. Orkar inget och blir anfådd av minsta lilla, blä. Hösten är i luften, känner det i hela kroppen. Älskar den här höga klara luften som är såhär precis på höstkanten! Det är det allra bästa promenadvädret jag vet egentligen.


Jag har ont i en tand. Tur för mig att jag signat upp mig på Folktandvården just yesterday. Bra för mig. Hoppas de hör av sig snart och ger mig en tid. Ryktet säger mig dock att väntetiderna är förfärligt långa. Hur har folk ens råd?

Sleep Tight Darlings.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback