Lite andrum bara. Sen är jag säkert med i matchen igen.

Hemma och nyduschad. Lämnade lgh halv sju imorse och kom innanför dörren strax efter nio ikväll. På den timmen jag varit hemma har jag hunnit packa det mesta, fixa matlåda och tagit en dusch. Gäller att vara effektiv om man vill få någon sömn alls.
Körde ett pass pilates på sats på min lunch och fick kasta i mig maten lite snabbt efter träningen för att hinna till nästa avtalade tid. Men det är värt det ibland, när man verkligen vill försöka få in lite träning som dessutom innehåller en kort del avslappning på slutet, riktigt fint. Tecken-kursen var riktigt bra och det var kul. Teori blandat med praktiska övningar i grupp. Kul och bra att träffa lite nytt folk med. Imorgon drar jag ner till Motala/Vadstena och hälsar på storebror med fru och fina söner och farsgubben som snart drar till Thailand och inte kommer tillbaka förrän de första snödropparna börjar sticka upp ur den töande snön ungefär. Time to say goodbye.

Hopp i säng med mig.

Kuriosa: Den där Anna Sahlene som sjunger ni vet? Hon stoppade mig på cykeln idag och frågade efter vägen till Norrlands. Tror att jag av misstag lyckades dirigera henne rakt åt fel håll. Shit happens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback