Jag för ett år sedan

För precis ett år sedan var jag i skåne, jag var kär, jag längtade och jag saknade men jag trivdes också med mina nya fina vänner och kollegor i Skåneland. Jag var förbannat kluven till att flytta men också till att stanna..

Hur som helst så såg jag ut så här 12 september förra året när jag och Christina var och shoppade runt lite i Malmö:


Och jag köpte nya jeans på Zara som jag har använt jättemycket sen dess:


Känns som en evighet sen. Som i ett annat liv och en annan tid. Och det är det nästan också.

Natti natt people.


Kommentarer
Postat av: jen

hoppas allt går smidigt hemma, och att ni har en mysig vecka!

2010-09-14 @ 07:56:21
Postat av: Terese

Thanks mate:)

See u when I get back!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback