I´m like a kid who just won´t let go

Hej på er.
Jag har varit lite frånvarande den här veckan, ledsen för det. Jag har inte hört av mig som jag ska, inte svarat på mess och inte när ni ringt. Fan alltså, kan inte förklara känslan i kroppen så jag tänker inte ens försöka.

Klädd för Uppsala igår. men idag har det varit sol sol sol!

Istället för att gnälla om hur jävla överstressad jag är, att jag har så lite ren tvätt kvar att jag snart får börja vända ut o in på trosorna men noll tid att tvätta eller att jag skulle kunna sova 3 veckor i sträck utan att det skulle räcka tänker jag berätta om dagens träning. 7 km på bandet, biceps och triceps i gymmet och så core på det. Så jävla härligt att köra igenom hela kroppen verkligen. Löpningen gick jättebra! För att vara så otränad som jag är alltså haha tog mig 7 km på typ 37 min kanske, men då gick jag 5 min i början med så jag höll ändå ett rätt sjysst tempo utan att vara helt slut efteråt. 

Träningsväskan är packad för morgondagen då det blir lunchträning om allt går som det ska o efter jobbet ska jag iväg på teckenspråkskurs. Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback