Hög luft och nya brallor

Har varit på Body Balance i kvällingen. Jag glömmer alltid bort hur himla mycket jag tycker om Bodybalance efter varje uppehåll. Det är så skönt att lägga full fokus på mig själv, kroppen och känslan i en hel timme och så är det fantastiskt skönt med 8 minuter avslappning på slutet. Den har jag dock svårast med för att alla tankar kommer tillbaka när jag lägger mig ner och inte längre fokuserar på olika rörelser. Hur som helst, ska försöka fortsätta med balance 1 gg/v under hösten, det gör mig gott.

Om man kan älska ett klädesplagg så älskar jag mina nya pants. Satan, de är som silke mot huden, det är som att gå naken, man känner dem knappt. Wonderful. Today:





En annan sak jag älskar är vita tygskor och solbrillor på näsan i början av hösten när solen skiner, luften är hög och ett leende sitter på mina läppar bara av tanken på att få finnas till.


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga byxor! :) Du har bra smak du!



Kram

2010-09-07 @ 08:53:37
Postat av: Terese

Thanks Bindan, I love them:) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback