Förresten

Till veckan ska jag verkligen styra upp mig själv gällande träningen! Nu fan är det dags. Min kondition ligger och krälar på marken efter min sjukdomsvecka och sådär. Fick dessutom mail från en tränare på Crossfit idag, att de saknar mig och inte sett mig på ett tag. Måste vara ett tecken. Dock har fröken duktig haft fyra vita veckor när den här helgen är över (med undantag för 3 glas vin med Jempa för två helger sedan). Inte illa, inte illa alls och en bra start på en förhoppningsvis skön höst.


Simpan -09

Och så ska jag väl förhoppningsvis börja klura ut vad jag vill göra med mitt liv. Eller ja, åtminstone vad som ska komma härnäst. Mycket viktiga möten och beslut att styra upp de närmaste veckorna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på er, och extra mycket under veckan när du va hemma snart ses vi igen. Kram till dig tess

2010-09-18 @ 20:39:57
Postat av: Jeeennny

besök min sida & anmäl dig till VECKANS BLOGG ! :*

Postat av: SweetHawaii Mirre! ^^

Hej! du har en fin blogg♥ ^^

2010-09-18 @ 21:14:37
URL: http://sweethawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback