Details

Gillar mina nya örhängen som jag hade idag. Avbild av såna djur som flera i min familj brukar jaga, skjuta och slakta (Eller är det en ren? Dessa djur jagas inte särskilt frekvent i vår familj dock, men det är väl bara för att det inte finns så många där vi bor antar jag). Äter köttet gör vi dock alla i familjen..


Ikväll har jag tagit en promenad ner till stan, strosat runt i lite affärer, provat ett par militärgröna byxor på Weekday i ett helt underbart tyg som jag inte köpte (!) och när affärerna stängde gick jag till Sats och gick på core. Det gick riktigt bra med tanke på att jag varit helt träningsfri i en och en halv vecka. Men jag tog det mkt lugnt så klart. Jag har bestämt att promenader i inte allt för raskt tempo och core är ok under pencillinperioden.

Men nu har jag gjort matlåda, tagit mitt kvällspiller, tagit en duch och hoppat i nattkläderna. Nu är det sängen som gäller. (Där fick ni en recap av hela min dag och även om det inte är det mest intressanta man kan tänka sig så är det väl ändå bättre än att höra min självömkan över hur förkyld jag är o vad synd det är om mig)

Nattinatt

Kvällens låt:
Lissie - When I´m alone  Älskar den här tjejens röst och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback