Back in Business!

Idag har jag varit på jobbet minsann och jag gillart. Good to be back, I tell you. Låg ett gäng lappar med ärenden på mitt skrivbord och välkomnade mig när jag kom imorse. Ensam på enheten i vanlig ordning i en så tidig timma så var det första jag gjorde att låsa in mig i kopieringsrummet utan att ha min "Tag" med mig vilket gjorde att jag fick vänta en kvart på förste man att släntra in på jobbet. Grattis Alexandersson.

Today today today. (Jeans köpta i Aussie-land för 100 år sedan och skjorta ärvd av bäste King)



Och efter jobbet har jag prata med bäste storebror och båda mina söta brorssöner Noah och Isaac. Bestämde att jag ska fara neröver någon helg framöver. Kul, saknar dem!

Jag har lovat mamma att inte träna medan jag äter pencillinet så infektionen (?) som härjar i min lilla kropp ska få läka ut ordentligt. Men en liten promenad har ju ingen dött av.

Over and Out.


Kommentarer
Postat av: jen

skönt att du är tillbaka, nog klokt att inte utmana ödet med träning direkt!

2010-09-02 @ 20:27:36
Postat av: Terese

Yes ganz gut to be back!

Lyssna in Lissie, tror du kan gilla det. Hon kräver ett par lyssningar för att man ska uppskatta det till fullo tyckte jag.

Postat av: jen

Will do!

2010-09-03 @ 17:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback