Ytligheter

Har blogguppehåll som ni märkt. Finns liksom inget meningsfullt att blogga om. Allt jag tänker och känner hör hemma i en dagbok, inte här.

Till mer ytliga grejer. Tog mig iväg till gymmet efter att ha jobbat den numer obligatoriska drygt-10-timmars-dagen. Stolt över mig själv för egentligen skrek hela kroppen nej. Men jag vet att jag måste försöka för annars tappar jag sista gnuttan energi helt. Combat och lite styrka blev det.

Har köpt en ny vinterjacka på Second hand för under hundringen och jag älskar den. Men en knapp har ramlat bort så jag måste sy i en ny.

Fin va?

Förresten. Om ni inte tog mitt tips sist så tipsa jag igen om Metric, lyyyyyssna och njut.


Kommentarer
Postat av: jen

DEN var SNYGG!

2010-10-26 @ 18:32:04
Postat av: Terese

I agree! Det är den jag snacka om du vet, som jag inte visste om jag skulle köpa eller ej, men jag slog till efter lite funderande!

Postat av: jen

ja det gjorde du rätt i!

2010-10-27 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback