Unspoken

Åh, jag har haft en helt fantastiskt mysig helg på många sätt och vis. Hela familjen har varit samlad och vi har snackat en massa strunt, skrattat och ätit en massa mat, i vanlig ordning. Sen har det varit tråkigheter med, jobbiga saker, men det har varit skönt att vara hemma, vara nära när sådant händer. Men för att fokusera på det positiva så har det varit supermysigt. Dessutom var jag ute och snurra med styvbror i lördags och delar av gamla Faggangänget. Hade en helt grym kväll verkligen. Okej, kanske ett par järn för mycket innanför västen, men så går det ibland.






Ja, här är lite bilder från i lördags. Fanns ett helt gäng på kameran när jag vaknade haha

Men nu är jag tillbaka i Uppis igen. Ska snart sova och imorgon blir det wörk igen.
Kvällen spenderas i sällskap med en dag försenad söndagsångest och med Hurts i högtalarna, grymma toner som passar hösten perfekt.
 
Natti natt med er!

PS När jag lyssnar på Spotify kommer det bara en låt i taget och sen måste jag själv klicka igång en ny låt osv. Asirriterande verkligen. Vet ngn vad jag kan ha kommit åt för inställning. Repeat är intryckt redan.


Kommentarer
Postat av: Kim Engström

Japp, är exakt en månad sen idag som jag började med neulash och visst har jag märkt skillnad! De har blivit längre och till och med blivit svårt att lägga mascara på utan att böja dem innan :P Dum som jag är tog jag ingen före-bild! Min mamma sa att hon märkte skillnad vid runt 10 till 12 veckor som många andra säger också så förhoppningsvis växer de lite till :)

Postat av: Hilda

Jaa, hade samma problem, med det visade sig att det bara var när jag spelade på sökta artister, låtlistorna som är skapade spelar på som dom ska, men assöööörigt är det verklgien..

2010-10-06 @ 13:38:16
URL: http://vildamildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback