Breakeven

Goder afton
Har varit en lite seg måndag. Kan inte sätta fingret på varför men jag har väl varit allmänt less som man kan va på måndagar. Och så påverkas man av allt snack i fikarummet kring omorganisationen med. hur som helst. Efter jobbet blev det ett besök hos fru optiker och sen va jag på Combat. Jäkligt kul koreografi är det nu. Synd bara att mina hälar jävlas med mig, överbelastning tror jag, från mina snabba löprundor på bandet på sistone. Hoppas det lägger sig väldigt snart.

Gammal bild från Umeå, tidigt 2008 kanske?! På vår älskade loftgång. Mycket har hänt där under de där 2,5 magiska åren.

På tal om att lägga sig så är det vad jag ska göra just precis nu!

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, det kanske vore en bra idé :) Får tänka på saken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback