Teatermys i höstmörkret

Har haft en jättemysig och bra kväll med ett par kollegor. Thai-middag och teater "Anna Karenina" i modern tappning stod på kvällsordningen. Teatern var riktigt bra, skådespelarinsatserna grymma och skitbra musik. Skön kväll helt enkelt. När vi gick från teatern passerade vi Katalin där Johnossi redan var i full gång och spelade. Fy fan vad gärna jag hade velat vara där. Jag och Jen hade planerat sedan länge att gå men sen var biljetterna slut när vi väl fick tummen ur och skulle köpa. Typiskt oss men lika trist för det!


Min kamera tar verkligen fantastiska bilder. Trött tjej utan smink imorse, var rädd att mascaran skulle regna bort (men vädret fintade mig och två timmar senare var det sol från klarblå himmel!) Älskar verkligen de här brallorna, det känns nästan som att inte ha några byxor på sig, så lätt är tyget mot huden. Jag har haft de svarta bootsen med hög klack idag med. Jag älskar dem, perfekta för hösten.

Tandläkaren imorgon bitti, mysfrukost och hej-då kramar till två kollegor som ska sluta på förmiddagen och viktigt möte/intervju innan lunch. Sen hembesök och skriva skriva skriva hela eftermiddagen. Kommer bli en lång dag, I tell You!

Sova sova säng säng säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback