Ouch...

Åh, jag blir så sliten av en kväll med alkohol nuför tiden och jag förstår inte varför. Jag dricker mindre och mer sällan än förut men baksmällorna är alltid 7 resor värre än i Umeå där man festade 3 dagar på en vecka utan att klaga nämnvärt. Eller så är jag bara mer gnällig, har inte samma fantastiska tokstollar till vänner nära som man kan ligga på golvet och skratta med tills man glömmer alla spår av baksmälla.
Jag vet inte. men det känns som det kanske beror på det.

Men jag gillar min egna söndag i alla fall, på sitt eget sätt. Önskar bara att baksmällan kunde ge med sig lite så jag kun de kliva upp ur bingen, hoppa i lite kläder och skutta ut i höstsolen (? om det är sol? har inte vinklat upp persiennerna än).


En annan tid, en annan värld. Saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback