I´m not a robot

Lång dag med hosta och viktiga möten. Drog iväg till jobbet innan sju imorse och kom hem samma tid, bara 12 timmar senare. Tänker fortsätta vara ytlig. För motvinden blåser oss så jävla hårt i ansiktet att det är svårt att andas.

Imorgon ska jag spendera dagen på en mässa i Västerås, ska bli kul. Mässor är alltid kul och andra städer är en skön kontrast till vardagen. Sen blir det en busy torsdag och tidigt fredag morgon åker jag hem (eller torsdag natt). Eller ja, skit i vad jag precis skrev. Vad fan som helst kan ju fan hända innan dess.

Lite kläder jag haft på jobbet på senaste





Nu ska jag värma upp min frusna kropp med en het dusch. Kanske kan jag bli av med lite grubbleri där i duschen med. Skulle vara lämpligt inför sänggåendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback