I had a relapse. So fucking what?

Masade mig upp ur sängen till slut, framåt ett-tiden och efter en lugn stund i  köket med min Elle, en skål havregrynsgröt, en skål kiwi och en stor kopp te var jag med i matchen igen. Tog en promenad bort till Willys i det underbara höstvädret. När jag kom hem åt jag lite choklad och la mig i sängen framför en film (Greenberger), men efter en halvtimme slocknade och sov över två timmar! Skönt och välbehövligt. När jag vaknade stekte jag till ett par blodiga fina älgbiffar och sen la jag mig framför Grey´s Anatomy-reprisen och Cougar Town. Nu håller jag på och steker biffar som ska bli matlådor. Mina specialbiffar med en massa gott i, bacon, feta och soltorkade tomater. När jag är klar ska jag se klart filmen, den verkade verkligen lovande. Sen blir det natten. Ny vecka nya tag! Känner på mig att det kommer bli en helfin vecka, och jag känner mig fylld av energi och laddad. Åh vilken skön känsla det är. Låt mig få leva på det ett par dar nu, snälla ingen smäll i nyllet av ren ångest imorgon när jag vaknar. Jasg lovar att vara tacksam.

Bild tagen för exakt ett år sedan. 10/10-09 i Simpan, på väg till träningen.


Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om en jumpsuit på min blogg om du känner för det :P

Postat av: Cissi

Nu blev jag peppad till att träna! tack! ;)

2010-10-11 @ 16:49:38
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback