Give me a sign

Oj, det är redan fredag imorgon. Hur hände det?

Dagen i stort har varit fin, förutom att regnet her rent PISSAT NER. Jobbade till fyra, cyklade ner till gymmet, hade inte så mkt tid så jag körde bara 4 snabba km på bandet och lite armstyrka. Efter en dusch hoppade jag upp på Pärlan igen och cyklade iväg till Tecken-kursen. Lärde mig så klart en massa nytt. När jag cyklade hem hade det slutat regna, thank god! För jag frös som en tok, våt och kall är sällan en bra kombo. Nu ligger jag här i sängen och slötittar på ocean 11 (?) som går på 6:an, rätt sjysst film ändå.
Ska snart somna in, lika trött som alltid när klockan passerar halv tio-strecket. Imorgon blir det Crossfit med Lisa efter jobbet, sweeeeet! Länge sen sist.

(Bild från i lördags, jag och Myrtan)

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback