Finally!

Hej hej på er!
Har haft en perfekt start på den här helgen. Lugn kväll med idol igår och slocknade vid tio redan. Vid nio imorse hoppade jag upp ur bingen, utvilad och glad och slevade i mig en tallrik havregrynsgröt (Im lovin´it). Sen drog jag ner till sats och körde Pilates och direkt efter det körde jag ett pass Combat. Jag kände verkligen för första gången på länge att jag är på väg tillbaka, påväg att hitta tillbaka till min gamla fina form och det känns så jävla skönt! Har haft riktigt bra träningsveckor senaste 3 veckorna. Jag känner mig så glad över det. Hoppas jag inte blir sjuk eller något nu så jag kan fortsätta bygga upp kroppen.

Nu har jag precis påbörjat långkok av godaste kötttsoppan, perfekt höstmat, håller på och städar lite och lyssnar in mig på Neil Youngs senaste platta (som min King tipsat mig om). Ska frysa in till matlådor. Till middag ska jag äta blodig biff med en stor sallad med en massa grejer i! Sen ska jag nog ta en promenad bort till Gränby och kolla lite i affärer och köpa toapapper (note to self) som jag glömt göra hela veckan nu. Perfekt lördag, eller vad!? Hoppas kvällen blir lika bra.

Ciao ciao raringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback