Cause I am Brave. Thats why.

Friday night.
Ikväll är det lugnt, lite Idol och allmänt fredagsmys. Har spenderat dagen med jobb, fredagsmys på jobbet och Crossfit med Lisa efter jobbet. Kul men tungt så klart, har en känsla av att det kommer kännas i överkroppen när jag vaknar imorgon. Har tänkt mig iväg på Pilates imorgon bitti. Sen ska jag städa och fixa lite här hemma, kanske ta en runda på stan och på systemet så klart. På kvällen blir det födelsedagsfest 25+25=50årsfest. Jag känner bara en person, en av födelsedagsbarnen. Sug på den. Ska bli roligt att komma ut och träffa folk i alla fall!

Den här fina blusen som jag ärvt av mormor ska jag använda någon helg framöver. Den är så fin tycker jag! Varför glömde jag bort den i våras undrar jag.

Ha en skön fredagskväll folket.
Nightie Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback