And I hit rock bottom again.

Så var det måndag igen. Kände mig risig när jag vaknade, lite kännisgar i halsen och harklade upp något blodblandat (mysig tjej jag är, jag vet att ni vill ha detaljerna). Har jobbat vid skrivbordet hela dagen och skrivit skrivit skrivit och kunnat bocka av en massa saker på min To-do-lista för den här veckan, nice.
På väg hem från jobbet handlade jag på mig KanJang, godis, vindruvor och en film. Så nu ska jag mysa ner mig i sängen framför filmen och sen ska jag lägga mig och sova kan jag lova er. Helt slut.

Today (Ny kjol fr Secon Hand)


Åh jag vill inte och jag får inte bli sjuk nu. Snälla snälla håll tummarna för att jag slipper en andra förkylning i år.

Och ja. Jag är lite nere idag. Saknar mamma, saknar familjen, förbannar livet när jag inte kan vara där för de människor jag älskar allra mest, mer än livet självt. Så ja jag kommer förmodligen gråta mig till söms ikväll och nej jag kunde inte bry mig mindre om kläder men ibland låtsas man så hårt att man nästan tror på det själv. Men imorgon är en ny dag. Nya friska tag.
Men fy fan vad jag hatar när det tar mig på sängen sådär, ödet. Ena dagen skiner jag som en sol, nästa tar jag mig knappt ur sängen. Ja, fy fan vad jag hatar det och helvete vad det skär mig i hjärtat, den där förbannade verkligheten.


Kommentarer
Postat av: helen

Tanker pa dig!

p.s snygg kjol

2010-10-18 @ 23:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback