You can always long for May.

Mamma har lagt sig att vila en stund och jag ligger här i soffan och lyssnar på Zelmani och tittar ut på allt det vackra och vita som färgas lätt gult av alla solens strålar. Vintern är förjävla vacker ibland. När man tittar ut på den genom ett fönster. Fast egentligen älskar jag vinterpromenader när snön tinodrar i solljuset och det är sådär lagom kallt och helst ingen vind alls.

Ligger och väntar med spänning på ifall det ska komma ut någon bra sista-minuten-biljett till tåget som jag kan köpa. Kan inte åka så sent imorgon för jag är rädd att fastna i tågkaoset och bli fast på Centralen i Sthlm eller liknande. Det vore inte så himla skoj faktiskt.

Ikväll kommer storasyster hit för vi ska koka knäck och kanske dricka lite glögg. Mys!

Latero.

Kommentarer
Postat av: jen

hoppas ni får en mysig kväll, kram på dej vännen

2010-11-29 @ 20:16:12
Postat av: Terese

Tack vännen! See you when I get back.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback