I need a glass of fine whine and you, you need to be nicer.

Det har varit jävligt mycket på sistone. Har inte funnit någon ork eller tid att blogga, har mest trillat ihop i en hög i sängen om kvällarna. Igår lämnade jag jobbet strax efter 19 och idag strax före 18. Så det är ju en klar förbättring iaf. Och vet ni vad? Efter att ha köpt en tågbiljett så tog jag mig till SATS och gick först på core och sen drog jag av 8,5 km på bandet följt av biceps och triceps styrka. Det gick inte överdrivet snabbt på bandet. Gick första halvkilometern för att värma upp och sen sprang jag i ett skönt tempo samtidigt som jag kollade på Tennisen (Federer så klart!). Sen drog jag iväg på 13,5 och 14 sista två km. 45 minuter tog det, men då får man hålla i åtanke att jag snittar på max 2 träningstillfällen per vecka just nu. Det skönaste av allt är att det kändes som att jag kunnat hålla på ett tag till, det flöt på så skönt.  Min duktiga syster i Australien sprang 10 km på samma tid för ett par månader sen! Funderar själv på att anmäla mig till ett lopp. Kan jag springa såhär utan att bli särskilt slutkörd när jag är otränad borde jag kunna träna upp mig rätt bra. Vi får väl se, tjejmilen kanske.

Ytligheter. Kläder på sistone:

Förra torsdagen. Schoolgirl.


Igår.

Imorgon drar jag hem till skogarna igen. Kommer inte tillbaka till Uppis förrän tidigast på onsdag kväll. Tar med datorn hem, kanske får jag lust att blogga något. Tänker dibland att jag ska blogga om ngt för att sen minnas det, men så hittar jag aldrig tid och energi.

So Long raringar.

Håll tummarna för att SJ håller sig på banan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback