The world is to heavy, to big for my shoulders, so come take the weight off me now

Så var man tillbaka i Uppis igen. Men endast en försening på 40 min. Mycket nöjd med detta vill jag lova. Hade i princip förberett mig för en kaosartad natt på centralen.

Kom hem vid åtta-tiden och har sen dess hunnit tvätta två maskiner, hänga upp massa kläder överallt i lgh, betala alla räkningar, koka ägg, gå igenom posten, koppla in min nya väckarklockja från Phillips (Wake-up Light) och vattna blommorna. Score, vilket jävla energiknippe jag är såhär på tisdagskvällen.

Har haft en jättemysig helg med la familia hemma i skogarna.
Men nu ska jag krypa i säng, och sova massor! Har sovit uselt senaste dagarna och det är inte bra för frökens humör, I tell You.


Gammal bild från en trevlig afton i Gävle, hemma hos Bindan våren -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback