So you think you can tell who I am, just by looking at me.

Så var ännu en måndag avverkad. Lång dag på jobbet idag på andra sätt än i tid (7.30-17.30). Arbetslunch med en säljare idag (Gratis är gott) vilket gjorde att hjärnan inte vilade från jobbet ens för en sekund idag. Avslutade även med ett långt och viktigt möte som jag själv höll i och styrde upp.


Today

Hur som helst. Fantastisk jävla känsla var det att avsluta med ett grymt combatpass med min favoritinstruktör för tillfället, Jeja. Hon körde en massa roliga låtar från gamla pass och energin i salen var mäktig. Jag gav verkligen allt! Nu har jag duschat och styrt upp lite här hemma och ska strax krypa ner innanför täcket och sova.

Kvällen toppas med Maja Alderin ur högtalarna. Blir så smått nostalgisk eftersom jag lyssnade mycket på henne under min arbetslösa period för 2 (!) år sedan. Tonerna får mig att tänka tillbaka på en helt annan tid.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback