Rainy days

Äh, jag vet inte, men somliga nätter är bara så ensamma, så fyllda till bristningsgränser med alla tankar, all kärlek, smärta och alla känslor. Somliga dagar är så mycket mer omvälvande än andra och kvällar likaså. Idag har vari en av dessa dagar och kvällen likaså. Det är en sån där kväll när det är svårt att landa, att greppa allt nytt, ta det till sig, förstå och acceptera. Jag vet inte, men det känns som jag ligger ett steg efter hela tiden. Som att innan jag hunnit landa i en grej så rusar livet vidare och väntar med nästa slag och nästa nivå. Det är så svårt. Och ändå är det inget emot hur du har det. Och det är inget i jämförelse med all kärlek. Allt handlar om acceptans och att finnaas där för varandra. För egentligen finns det inget annat. Inget annat betyder så mycket som att vara tillsammans. Just här, just nu.

Kommentarer
Postat av: helen

Tanker pa er...

H

2010-11-14 @ 12:38:52
Postat av: Terese

Tack fina du, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback