Nothing stays the same


Igår kväll. Naturligtvis hade jag en stylish liten spetstopp under tröjan för att poppa upp det hela lite. Men det passade sig inte riktigt på en spelkväll.


-------------------------------------------------------------------------------------------

Vill egentligen inget särskilt, mer än att säga god natt till er. Det är svårt att sova just nu, jag är inne i en sån period. Jag borde vara van för jag har haft såna perioder i samband med stress ett par ggr/år ända sen jag var tonåring. Ändå kommer det som en chock varje gång. Just känslan av att vara skittrött men verkligen inte kunna göra något åt det. Hur länge jag än ligger och blundar så händer inget, nada. Men det är alltid skönt att iaf ligga ner i en skön säng (helst med en varm arm om sig) och varva ner. Sömnen kommer tillbaka tids nog, det vet jag.

Lämnar er med en låt, innan jag kryper ner under täcket:

Andrew Belle -
In My Veins

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback