La Familia

Det är en viktig dag för oss imorgon. Och jag borde sova, men kan inte. Det är både nerver och oro och min sömnlösa period som medverkar till det. Har iaf bokat biljett tillbaka till Uppis. Kan räkna ut ungefär hur gärna jag kommer vilja sätta mig ensam på ett tåg som ska ta mig långt bort från min älskade familj just imorgon. Förmodligen inte särskilt gärna alls. Har pratat med syster-yster borta i Aussie-land ikväll och det får mig alltid på lite bättre humör. Ingen kan ha så stor och fin familj som mig, älskar dem alla till tusen. Jag är lyckligt lottad med så många fantastiska människor omkring mig, både vänner och familj och jag kämpar dagligen med att inte glömma bort det mitt i allt elände.

Bara en liten del av min stora fina familj. Sommaren -10

God natt med er fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback