Jorden anropar Mr Fuckhead. Var Vänlig plocka ut huvudet ur arslet.

Usch vilken lång dag. Efter läkarsamtal och lunch på sjukan och fika i hemmets lugna vrå bar det av till tåget. Tåget var sent, missa min anknytning i Sthlm (The story of my life), fick vänta en timme, ta en frostig cykel från station i Uppsala hem till le appartment. Möttes av en herrans massa räkningar och annan skit att gå igenom i brevlådan och efter flera om o men ligger jag nu äntligen avklädd i sängen. Tacka fan för att den här dagen är över.

Imorgon blir det back to work och det ser jag fram emot som alltid när jag varit borta ett tag, wiee! Tur att man gillar sitt jobb (oftast)! Dessutom ska vi ha lite kalas på rehab-träffen eftersom det är sista vi har i den här organisationen. Efter 1:a december blir det annat.

Har haft ett gäng mysiga dagar hemma, som alltid.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback