Jag saknar. Precis hela tiden.

Sitter i sängen och lyssnar på Concrete blonde (min nya hang-up), äter Pomelo och dricker mitt chokladte.

06.15 imorse hoppade jag upp på löpbandet och drog av 5 km. Gick fasligt sakta (Tog ÖVER 25 min!) och jag kände mig i lite dålig form, vilket jag är. Men jag körde lugnt och det var ändå skönt. Sen hann jag bara köra varsin övning biceps triceps och mage innan det var dags att ta en dusch och bege sig till jobbet. 8.00 styrde vi kosan mot Solna och dagens utbildning på Liko. Efter en god lunch i Solna drog vi tillbaka till Uppsala där det blev hembesök och skriv skriv skriv. Men strax efter sex styrde jag stegen hemöver.

Nu ska jag sätta på en film och se om jag kan hålla mig vaken till den. Sen blir det sova sova säng. Jag är så fasligt trött i kropp och själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback