I Miss You

...Mina gamla converse. Skönare skor får man leta efter. Minns fortfarande känslan när jag packade upp mitt första och enda par. Jag ville ju vara som Shane. Svart slips, vit skjorta, svarta jeans och mina nya fina converse, och så drog vi ut och vände upp och ner på hela NH den där vinternatten i slutet av 2006, jag och fröken Rosell. Vilken kväll va!
Kommer också ihåg den isande känslan i magen när Matsen Bratsen meddelade att han brännt upp mina gamla Pärlor. Adjöss med nostalgi och gamla minnen, fastetsade i ett par ihåliga gamla sulor.

2011 kommer nog bli året jag tar tag i mig själv och införskaffar ett nytt par. Kanske.

Jättegammal bild från sommaren -07.

Kommentarer
Postat av: Fröken Rosell

Ja vilka otroligt dina minnen! Bär dom i hjärtat livet ut..time of My life!

2010-11-15 @ 21:48:46
Postat av: Terese

For sure, fantastiskt fina 3 år. Tur att minnen inte kan brännas upp lika lätt som ett par pjux.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback