Get Myself Together

Idag deltog jag i ett jätteintressant och givande möte gällande planering inför framtida kompetensutveckling för oss arbetsterapeuter i kommunen. Sen strosade jag runt på stan någon timme innan jag gick till SATS och sprang 5 km på bandet tätt följt av 30 min core. Sen pulsade jag hem i snön!

Imorse

För övrigt är det bakverk på jobbet var och varannan dag just nu. Är det inte någon som ska sluta så är det fredagsfika, möte av något slag som innefattar fika eller något att fira. Fantastico! Vi åt tex de godaste chokladkakorna idag på mötet, SÅ goda. Några av de andra skärde till sig 1/4 av en kaka. Vilken självdiciplin (och vad de missar sen!).

Later people.

Idag på stan hittade jag en söt kjol + bustier + skärp som jag provade. Kanske lite too much, kanske inte, har inte bestämt mig än. Hur som helst så ska jag ändå inte köpa det. Have a look:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback