Dress for success

Efter en inte helt ostörd nattssömn (dumma dumma Terese som inte dubbelkollade att ljudet verkligen var av innan jag la mig) slängde jag i mig en skål gröt och sen styrde jag stegen mot SATS. Där körde jag en timmes Pilates följt av en timmes Combat. Sen kom jag på att jag glömt mina skor på jobbet som jag tänkt ha ikväll, så det var bara att ta en promenad till jobbet och hämta dem. Fy fan vad sliten jag kände mig när jag till slut nådde min legga igen. Ville inte gå ett steg till. Tog en dusch och hamnade framför en film på TV:n. Sen har jag städat här hemma och det börjar se riktigt fint ut i kök, hall och toa. Bara stora rummet kvar nu!

Jag och Jempa i Umeå, när det begav sig.

Sitter och klurar på vad jag ska ta på mig kvällen till ära. Det är så fasligt mkt roligare att klä och fixa sig när jag ska ut med Jempa här i Uppis. För det första så gillar båda att klä upp sig lite när man väl ska ut och för det andra så är det en större stad och man kan klä sig lite mer fritt. Det blir en annan sak när man går ut med killar, de bryr sig liksom inte om vad man har på sig ändå, dessutom får man passa sig när man går ut i K-d, inte allt går hem hos folket och de man träffar.

Later Folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback