Anyone Else But You.

Hade tänkt kolla på en film här ikväll men jag är så satans trött att jag ska sova istället. Har kommit i säng så sent två kvällar i rad nu (Ja, sent för mig är 23.00) men ikväll blir det ändring på det. Vaknade dessutom upp med årets jävla tandvärk inatt. Tackar gud för panodilen, det bästa som hänt världen.

Imorse

Har kört ett kort spinningpass, core och styrka armar och bröst idag efter en lång dag på jobbet. Annars inget särskilt nytt på fronten. Åker hem till helgen, det är ju första advent och allt. Ska bli jättemysigt att julpynta och kanske koka lite knäck, vem vet? Vart fan tog det här året vägen egentligen?

Men vet ni? Innan jag släcker lampan ska jag titta på fina underkläder i Veckan Sofis Mode. Kanske kan finna en julklapp till mig själv vem vet. (Okok jag vet, jag vet redan vad jag får av mig själv i julklapp, pengar till en herrans massa fix och trix hos Tandläkaren. Men hey, man kan väl få drömma lite?)

Natti


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja!! Kan vi inte ha lite julmys på fredag kväll?? Jag är nog ensam hemma, Josef spelar cup i Arvika. Koka knäck och dricka lite glögg??

2010-11-23 @ 22:51:58
Postat av: Terese

Jo det tycker jag verkligen! Tycker säkert mamma är kul med. O käka gott o kolla på idol. Måste bara se så jag får tag på en hyfsad biljett hem i tid på fredag! Kram

2010-11-24 @ 06:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback