Äntligen hemma tillsammans igen

Men bara för att jag är en filosoferartyp här på kvällskvisten så innebär det inte att vi inte haft en supermysig dag och kväll här hemma. För det har vi verkligen! Och jag älskar att slippa sakna den jag älskar mest och det är så skönt att slippa lämna sjukhuset och någon som gråter när jag går varje dag jag är i Värmland.

Hahaha så jävla fantastisk bild. Jag och mamma längst uppe på Stens Huvud (Skåne) sommaren -09.

Imorgon har Pool match mot Stoke. Skulle vilja se den och ta en bärs någonstans i staden, och jag hoppas på en vinst och ytterliggare en segerbira. Om det blir så får vi se.

Natti natt med er.

Kommentarer
Postat av: jen

Det var en jättefin bild du!

2010-11-13 @ 12:47:25
Postat av: Terese

Hahaa eller hur Jempa. Den är så härligt komisk på ngt sätt. De där stela "kom igen o ta bildjäveln någon gång"-leendena och håret som blåser åt alla håll. stylish.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback