Vårrus och intervjuad av Siepen!

Vårruset var så härligt och roligt och själva loppet gick riktigt bra! Det flöt på bra och gick lätt som en plätt. Dock var det många som hade lite väl höga tankar om sig själva och startade i springa/springa snabbt-grupperna trots att de gick stora delar av tiden. Irriterande som fan, för de höll inte åt sidan heller. Korvstoppning som tusan i början. Men vi körde inte för att slå några rekord, bara för att det var roligt som tur var. Banan var jättefin och gick vid ån! Sen var det picknick och mys i gröngräset. 13 pers var vi, mysigt som tusan! Jag är glad att jag styrde upp det!

Vårt lag hette kjolfredag vilket innebar att alla hade färgglad kjol o0ch vit topp. Såhär var jag klädd:



Soligt och härligt!


Uppvärmning

Tog även en lagbild som kommer upp på internet inom ett par dagar!
Nej fy fan, jag är trött som ett as. Sov knappt en blund inatt och imorgon ska jag upp med tuppen! Sängen nästa.

Ciao ciao

Förresten, här är medaljen man fick när man genomfört loppet:


Kommentarer
Postat av: Helen Lindell

Later kul, vad var det for lopp??

2010-05-25 @ 08:49:01
Postat av: Terese

Det är bara 5 km, för tjejer. Jättestort i Sverige har det blivit och går på flera olika orter i Sverige under maj/juni. Om man är ett lag (6 pers) som anmäler sig tillsammans så får man en picknickkorg laddad med godsaker som kommer från sponsorerna!

http://www.varruset.se/start/

Där är en länk!

2010-05-25 @ 11:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback