Sun sun sun

Nej vi hittade inte mobilen. Som tur är så är den gammal som gatan och sliten så Jen hade ändå tänkt investera i en ny framöver. Hon har nytt sim-kort nu iaf, så det är kirrat och klart.

Själv har jag spenderat dagen åt att ringa runt till uteställen, polisens hittegods, läst två Plaza kvinna medan jag legat på en filt i parken här utanför och solat. Och vet ni hur duktig jag har varit? Jag har haft solskyddsfaktor på mig! 10 över hela kroppen och 20 på mage och ansikte. Nu ska den få komma gradvis brännan, inget mer bränt skinn för mej hoppas jag.

Ikväll är det inflyttningsfest hos min granne som jag och Jen tänkte titta in på. Men först blir det lite rosé på balkongen. Jag har en sommarkänsla i kroppen och vill klä mig i blommigt och bara ben. Men det är nog inte riktigt dags än varken utifrån min ickebefintliga bränna eller väderlek. Annars kunde det sett ut såhär kanske (Om jag var 15 gånger så brun då alltså):

Blekfis Alexandersson! Fan vad mkt bättre alla kläder ser ut till en sjysst bränna.

Är lite sugen på att anv min second hand-inhandlade långkjol. Provade den förut, gillart!


PS Blåsta killar är det absolut mest attraktiva som finns. Det slår finnig, rödrosig hy och fett hår och stor nästa med hästlängder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback