I had a dream last night

Sjukan hela dagen igår.

Imorse kickade jag igång dagen med en joggingrunda. Sen har jag bakat bröd och suttit ute i friska luften med mamma och Mats en stund. Mats har klippt gräset och det luktade sommar och gamla minnen. Jag har lagat kasslergratäng och nu är vi mätta. Skulle träffat King ikväll men det blev inte så. Och lika bra var det för regnet spöar ner ute och man vill liksom bara kura ihop sig i soffan med människor man tycker massor om. Så det ska jag göra ikväll.

Här är lite bilder från i fredags:

Ajaj kapten.


Starkaste herrn vinner.

Någon är så smått överexhalterad haha

Jen tar över DJ-båset som vanligt haha

Put on your happy face.

Oklart varför jag här har håret utsläppt. Det som tämjs upp i en knut bör inte släppas ut.

Vi körde en rolig lek som jag aldrig kört innan. Fatta dock aldrig riktigt vad den gick ut på. Ev berodde detta på hur mkt alkohol som nått blodet haha


Och så¨peacetecknet (på tal om det så kollade jag och mamma i gamla fotoalbum ikväll. På en bild när jag är ca 7 år så posar jag framför en staty. Och vad gör jag? Om inte peacetecknet. Fantastiskt.)

FickPlunta.

Glada i hågen på balkongen



Dance dance dance. Det går vilt till på Eddagatan.

Jen tittar fram.

Peace, igen..



Drink drink drink


Jepp, det var lite bilder från Utflyttningsfesten på Eddagatan det.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: jen

haha dom där bilderna är riktigt roliga! Gillar första bilden på oss, dock ser det ut som att jag gör "skjut mig själv"-tecknet istället för "ajaj kapten"! Måste träna på det där.

2010-05-14 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback