Trött som fan

Åh vad trött jag varit idag. När jag satt i väntrummet på sjukan så somnade jag och vaknade av att någon ropade mitt namn. Tog en liten stund att fatta vart jag var och varför i helvete någon stod och ropade mitt namn i en samling av folk haha Men jag har haft så lustiga drömmar på sistone att jag lika gärna kunde trott det var en dröm den här gg med. Får vara glad att jag reagerade så snabbt som jag gjorde liksom.





Hur som helst tog jag mig iväg på BodyBalance. Jag får inte tappa det på måndagarna alltså för det gör mig jävligt gott om jag ska vara ärlig. Jag har lärt mig att fokusera nästan fullt ut på passet och avslappningen i slutet är helt fantastisk. Ändå är det kämpigt att ta sig iväg för det mesta. Men det är inget nytt. Ska försöka ha kvar minnet av hur skönt det var att vara på passet till nästa gång jag tänker mig köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback