This is me

Jag är en jävla mess idag. Snubblade ur bingen framåt tre-tiden för att trycka i mig en halv honungsmelon. Har sett en film, har inte duschat, luktar svett, är ledsen och tänkte snart lägga mig för ju fortare jag somnar, desto fortare kommer den här jävla skitdagen vara över. Jag är ingen mysig tjej idag direkt.

Igår var det casual friday för min del. Precis sådan stil som jag gillar allra mest.





Med en kall Staro i solen i goda vänner lag mår man fint.

Återkommer med en liten recap från vår fina Valborgshelg som innefattade skumpa-drickande, snack med en massa galet folk, en borttappad väska som senare hittades av en slump, upphittande och återlämnande av en främlings plånbok, korv-ätande (obligatoriska för mej och Jen på fyllan nowadays!) kyssar i ett öppet fönster på 4:e våningen med en gammal flamma och massvis med dans och leenden.

En annan dag fårt ni veta mer eller iaf se en eller annan bild. Men i vanlig ordning efter en hård helg får man vara så god att cencurera delar. Skål för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback