Städtisdag

Hjälp vad trött jag är. Sedan jag slutade jobbet framåt halv sex så har jag tvättat en herrans massa tvätt, städat nästan hela lgh inkl damsugit och våttorkat, burit ut en massa skräp och lagat mat.

Men nu ska jag fan sova. (Sjukt vad svårt jag har att komma i säng om kvällarna just nu, har för mkt för mig helt enkelt haha). Hoppas hoppas att värmen återvänder till Svea rike lagom till helgen. Har inte kollat några väderleksrapporter på länge. Så länge man inte vet kan man iaf hoppas.

Förra veckan när det var varmt någon dag åkte linnebyxorna jag använde riktigt flitigt i Simpan på:


Och så en bild från när jag låg ute i parken och solade och plöjde igenom några magazin i lördags!


Men egentligen var ett tips jag ville ge er. Counting Crows med Colorblind! Man kan säga att jag har återupptäckt Counting Crows, har inte lyssnat på dem sedan Ume-tiden och det är ren Nostalgia. Älskar att återupptäcka band som jag lyssnat på och älskat tidigare.

Det var bara det.

Nattinatt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback