Spiiiiiiiiiiinning!

Fan vad imponerad jag är av mig själv nu.
Jag har varit på  en timmes spinning. Inget så imponerande i sig kanske men saken är den att för det första var det läääänge sen jag körde spinning senast. För det andra har jag haft sjukt körigt på jobbet idag. Jobb 7-17.30 som har innefattat bla utbildning. På lunchen hade jag ett APT och fick därför hetsa i mig lunchlådan på eftermiddagsrasten samtidigt som jag styrde upp lite grejer inför morgondagen. Och för det tredje var jag så slut när jag cyklade från jobbet att jag hade kunnat lägga  mig och sova på asfalten men istället cyklade jag till SATS! Hur som helst så gick spinningen kanon och jag kände i princip inget sånt där obehag i lungor och luftrör. Så var det med det, så klapp på axeln till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback