Hello Saturday

God morgon på er!
Strålande sol från klarblå himmel idag. Hörde jag någon säga jordgubbar, solning och parkhäng?

Blev en spontanutgång igår för mig och Jempa. Skulle ta en fika men det blev en öl i solen som blev till fler, vi hamna på Norrlands för än mer bira och lite dart-spel. Trevligt var det och vi hamna faktiskt helt otippat på BJs tillslut. Jag gjorde ett litet partytrick jag kan (King har lärt mig) men det gick sådär. Lite svårare med en hög promillehalt i kroppen kan jag lova er haha

Igår på jobbet var det kjolfredag som vanligt:

Och jeansjackan åkte på för första gången i år (Röd i fejjan efter morgonens löprunda)!


Men på kvällen åkte en av mina favorittröjor på tillsammans med legginsen i skinnimitation och vanliga tygskor för att "klä ner" tröjan lite:



Den trevliga kvällen igår slutade med att Jen upptäckte att hon blivit av med sin mobil. Så fort klockan blir 12 ska jag ringa BJ´s och kolla om de kan ha hittat en gammal mobil när de städade. Hoppas hoppas hoppas verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback