Grillväder

Var ute och snurrade med King igår. Först kollade vi på hockeyn hos Nellie och Fredrik med lite folk. Sen tog vi tåget in. Det var dock rätt dött på stan och vid halv två drog vi och köpte nattamat. Tog sen en taxi hem till Erik och lyssnade på skön musik och åt burgare. Trevligt.
Imorse hade vi sämsta tänkbara bakishumorn. Men satan vad kul. Dessutom lärde Erik mig ett trick. Det kommer högst troligt att gå varmt vid nästa fest jag deltagar i. Mitt nya partytrick, helt klart haha

Och igår hade jag en randig liten klänning på mig, söt och funkar både till vardags och fest! (Igår hade jag klackar och skinnleggins till)

På väg in till staden igår upptäckte jag att jag hade mina solbrillor med mig i väskan. Oklart varför. Hur som helst så blev det photo-tagning då så klart.


Beautiful people.

Ikväll ska vi grilla grillspett! Yum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback