Good to be home!

Har landat i soffan hemma i värmlandsskogarna och det är en lika härlig känsla som alltid. Morgonen har varit väldigt omtumlande. Mamma och Mats ligger och vilar på sängen och jag passar på att blogga lite.

7.09 gick mitt tåg imorse och gosse vad trött jag var när klockan ringde. Fattade fan knappt vart jag befann mig, kanske fortfarande var full, förmodligen. hade en riktig kalasfylla igår. Blev dragen av två glas vin men inte stoppade drickandet för det. Nej nej. Tror det var tröttheten som gjorde sitt. Men det var en trevlig afton, iaf förfesten. Och efterfesten. På MAX haha (Hamburgerplacet MAX alltså, för att slippa missuppfattningar).

Kjolfredag var det igår som vanligt på jobbet. Såhär såg fröken ut då:



Hade problem med att bestämma vad jag skulle ta på mig för kläder igår. Hade tänkt bära det här:


Men sen ångrade jag mig och det blew Leo-blusen från Weekday med cykelbyxor till.

Lägger upp lite bilder från gårdagskvällen någon annan gång. Nu är jag trött trött trött. Ändå spenderade jag 3,5 timme på tåget med att ligga på ett 2-säte och sova haha Men ni kan inte förstå vad sjukt skönt det är att spendera den här bakislördagen hemma med världens bästa familj, i det bästa tryggaste hus jag vet.

Nu ska jag slökolla på "Dumpa honom!"
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback