Goder afton

Jag har det bra här hemma, jättebra faktiskt. Har ätit lite glass, gått på promenad, varit på Plantagen, planterat blommor, hälsat på hos mormor, hälsat på Jonas och Em i nya huset och haft långa mysiga frukostar. Min familj är det bästa! Så har vår helg sett ut på det stora hela. Mys!

Vaknade med spring i benen imorse så jag joggade vanliga rundan. Hade mina gamla avdankade joggingdojor så benen mådde sådär efter turen på grusvägarna och över stock och sten. Och på tal om jogg. Här är två bilder på mitt lag från Vårruset som jag hittade på webben!


Det är ju helt fantastiskt att samtliga på bilden lyckas se så smått efterblivna ut hahaha

För övrigt var jag i staden i fredags oh drog en repa på stan. Då inhandlade jag en supersöt småblommig gulaktig kjol på Monki samt vita sandaler oh ett perfekt blårandigt linne! Älskar det. Vid tillfälle får ni säkert se det!

God natt, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback