Friday tomorrow

Dagen startade helt fabulous med ett pass Crossfit. Bara jag och ett gäng pojkar, kul som fan, riktigt bra pass. (Supervackra bilder finns som vanligt på Crossfit Uppsalas hemsida haha) Med det laddade jag verkligen upp för resten av dagen som innefattade mer stress än vanligt, tidspress och ett APT bland annat!
Laddad för att cykla till träningen vid 6.30 imorse:


Det är hockey och Sverige med Gustafsson i spetsen äger spelet. Fredag imorgon och strålande sol ute idag. Guuuut! Senare blir det högst troligt häng och kubb i parken med lite folk om jag får som jag vill. Men det beror ju på vädergudarna, och de kan inte ens jag styra över. Tyvärr.

Igår var det kavajdag för min del (Kavaj inhandlad för ett par månader sen på Myrornas för en billig peng)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback