Fingers met and we Smiled

Imorse var jag ute och sprang (ehm, okej snarare joggade kanske) vanliga rundan medan mamma vilade. Det gick fint och var skönt. Tack älskade grundkondition för att du finns kvar trots 3 veckors uppehåll med konditionsträning och kass träning de senaste 6 månaderna. Fantastisk uppfinning den där grundkonditionen.

Efter en lång mysig frulle var det tid för vila igen. Då drog jag till staden en snabbis för att byta mammas toppar till rätt stl och sedan tittade jag in i kil till mormor och morfar och åt glass och snacka lite skit.


                                            I en annan värld, i en annan tid.

Kommentarer
Postat av: jen

tänker på er och hoppas att ni får njuta! Kram kram!

2010-05-10 @ 20:30:52
Postat av: Terese

Tack tackar. Ha en mysig helg med Mr du med och ses när jag kommer tillbaka till Uppis. kram och tjing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback